divendres, 27 de juliol del 2012

ELS GRANS DIBUIXANTS DE CATALUNYA (3)


He estat demorant aquest entrada perquè volia fer una elaboració com cal de la mateixa, però no acabo de posar-m'hi i ja ha passat un mes. A més, i ho vinc dient repetidament, les meves inaptituds tècniques-blocaires són un veritable entrebanc. Finalment, m'he decidit per penjar algunes fotos perquè us en feu una idea. (He obviat les fotos més representatives, però a totes sortien persones i no els hi he demanat autorització per sortir-hi. Exceptuant-ne el senyor alcalde que per això és un càrreg públic i un altre senyor que espero que ho accepti).

Així doncs, tot estava a punt per a l'exposició.

La varen visitar entre 125 i 150 persones, i pel que em deien els hi va agradar molt. Això si una parella de joves si va passejar amb la màxima indiferència i no va acabar de veure-la tota. Què hi farem, però la resta sembla que en varen sortir satisfets. Ho puc corraborar perquè hi vaig ser tot el temps. Ah, i m'ho vaig passar d'allò més bé.


Inauguració pel senyor alcalde.








La part més celebrada, sinò la més exitosa, fou el sorteig d'una reproducció d'un dibuix de "Les Multituds" d'Opisso que fou molt popular a la seva època. Era una reproducció que jo situo cap als anys 50, la reproducció, no l'original que deu ser dels anys 20. L'original no el tinc, que més voldria, i si el tinguès la última cosa que hauria fet hauria estat regalar-lo.




Bé, un cop acabada l'exposició tocava recollir.

5 comentaris:

Galderich ha dit...

Una molt gran exposició. Veient les fotografies i la llista dels autors és per treure's el barret.

Llàstima que finalment no m'hi vaig poder traslladar però no dubto que aquesta exposició es repetirà!

ropto ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
ropto ha dit...

Moltes gràcies. Comentaris com aquest em fan sentir bé i ja valen tota l'exposició.

Confio en poder exposar-la en algun altre lloc, però no és gens fàcil.

Salut.

Kap ha dit...

Al final jo també me la vaig perdre... ai, i mira que va anar per poc! Però no va poder ser, i no saps el greu que em sap!!! De tota manera, enhorabona per la iniciativa, i a veure si és veritat que aviat la podrem veure en algun altre lloc...

ropto ha dit...

Hola Jaume,

Confio que hi hagi una altra oportunitat i sinò a casa meva hi són sempre. De moment.

Salut. R.